Як підвищити працездатність? 7 секретів, дізнавшись які, ви все встигатимете

Як підвищити працездатність? 7 секретів, дізнавшись які, ви все встигатимете

Цілий день сидите за столом не відриваючи погляд від комп’ютера і все одно нічого не встигаєте? Не переймайтесь! Є 7 способів зробити свій день продуктивнішим.

 

Приходите на роботу втомленим та роздратованим? 8 годин працюєте не покладаючи рук, але нічого не встигаєте? Причина низької продуктивності – низький рівень глюкози, задушливий кабінет та неправильно встановлений час на перерву.

То що робити, щоб робочий день видався вдалим?

 

Правило 52/17

Запорука якісної роботи – хороший відпочинок! Про це знають усі успішні люди. Для вас це не секрет? Відпочиваєте під час обідньої перерви? Не дивно, що у вас падає продуктивність праці. Вчені знають, як встигати на роботі. Творці Інтернет-сервісу Desk Time вважають, що коротенькі перерви потрібно робити щогодини. Якщо детальніше, то після 52 хвилин старанної праці потрібно не менше 17 хвилин відпочивати.

Така методика має три основні переваги:

  • Усвідомлення того, що коротка перерва наступить менше, ніж через годину спонукає старанніше та активніше працювати.
  • Робота, яка триває довше 50 хвилин в будь-якому разі веде до зниження працездатності.
  • Фізична активність, навіть протягом 17 хвилин після 52 хвилин роботи, позитивно впливає не лише на здоров’я, але і на концентрацію уваги.

 

Слідкуйте за глюкозою

Як встигати на роботі? Просто правильно харчуйтесь! Топливо для мозку – глюкоза. Якщо рівень цієї речовини знижується, людина відчуває втому, а отже падає енергія та зникає бажання працювати. Швидко підняти рівень глюкози можуть продукти багаті на білки. Окрім того, протеїн не лише швидко засвоюється, а й довше діє. Відтак, на обід поласуйте курочкою, яловичиною чи рибкою. Продуктивність праці підвищать горішки чи протеїновий батончик.

 

Зміна напрямків

Алехандро Льерас (професор психології Ілінойського університету) вважає, що постійна концентрація на одній думці веде до того, що наш мозок просто перестає її сприймати. Тобто вирішити проблему можна лише в тому випадку, якщо час від часу переключати увагу на інші речі. Наприклад, підвищити продуктивність праці можна, якщо протягом вищезгаданої 17-ти хвилинної перерви зайнятися роботою, яка не пов’язана із завданням, яке ви виконуєте в цей час. І лише пропрацювавши перерву не за основним напрямком, можна приступати за почату роботу з новими силами.

 

Комфортна зона

Хто ваш найближчий колега? Звичайно комп’ютер! За монітором людина проводить в середньому від 6 до 9 годин на день. Відповідно, це неабияк позначається на здоров’ї наших очей. Отже потурбуйтесь про те, щоб вам було комфортно працювати.

Як зберегти зір?

  • Розташуйте монітор на відстані витягнутої руки.
  • Відрегулюйте яскравість, контраст, за потреби збільште шрифт.
  • Якщо комп’ютер стоїть поряд із вікном, то монітор повинен бути з покриттям анти відблиску.
  • Робіть зарядку для очей. Кожні 20-30 хвилин відводьте погляд від монітору та дивіться протягом 20 секунд на предмет, який знаходиться в 5-6 метрах від вас.

 

Коротка зарядка

Як підвищити працездатність, зняти втому, відігнати сонливість та зарядитися енергією? Зробіть зарядку! Вчені довели, що всього 10 хвилин спорту підвищують пам’ять та концентрацію.А ще після активних занять виникає бажання відпочити, а отже ви довше зможете висидіти на місці.

 

Ненависний кабінет

Не любите свою роботу? А, можливо, вам просто не подобається офіс? Навіть декілька хвилин, проведених на свіжому повітрі здатні неабияк підвищити продуктивність праці. Не маєте можливості прогулятися на вулиці? Тоді провітріть приміщення. І не забувайте про сонячне світло. Досліди показали, що працівники, офіси яких освітлюються природнім світлом, міцніше сплять ночами та легше прокидаються зранку.

 

Емоційна розрядка

Сумуєте на роботі? Працювати стане набагато легше, якщо розрядитися емоційно. Протягом декількох хвилин послухайте запальну музику чи класичні композиції. Подивіться сцену з фільму жахів, прочитайте зворушливий вірш чи перегляньте декілька анекдотів. Це один із головних секретів того, як підвищити працездатність. Такі методи допоможуть перезавантажитись мозку і з новими силами приступати до роботи.

 

Підвищити працездатність досить легко, дотримуючись запропонованих методик. Проте, якщо у вашій голові постійно крутиться думка: «Я ненавиджу свою роботу», буд- які старання будуть даремними.

^ Наверх