СТАТТІ

Зірки на готелях: що вони означають

Зірки на готелях: що вони означають

Єдиної світової системи зіркової класифікації у готелях немає. У кожній країні існують свої тонкощі у цьому питанні. Щоб розібратися у них, помандруємо готелями різних країн та ознайомимося із універсальним визначенням зірковості.

 

Туреччина

Українці люблять відпочивати у цій країні через відносну доступність і досить високий рівень сервісу. У більшості готелів Туреччини створені якісні умови для відпочинку із дітьми. Турецькі готелі класифіковані згідно із вимогами державного Міністерства туризму. Ви маєте можливість обирати готелі від 5* до 1*. Можете зустріти пропозиції із відпочинком у так званих «туристичних селах», або готелях клубного типу. Система класифікації останніх визначається класами HV. HV-2 значить рівень 3*, а HV-1 – 4-5*. Якщо вам пропонують відпочинок у мотелях, можете розраховувати на 1-2*.

Для того, щоб підтвердити свій рівень, готелі проходять дуже тривалий процес, а тому, приїхавши у чотиризірковий готель, ви можете бути здивовані його значно вищим рівнем. Це означає, що готель претендує на зіркову п’ятірку, але ще не пройшов необхідних процедур.

Рівень сервісного обслуговування у Туреччині також різниться. Система «Все включено» обіцяє безкоштовні турецькі напої і необмежену кількість різноманітної їжі. Для особливо вибагливих можуть запропонувати систему «Ультра все включено», яка дозволяє насолоджуватися марочними алкогольними напоями і купою додаткових послуг: спа, масаж, прокат плавальної техніки тощо.

 

Єгипет

Єгиптяни теж використовують п’ятизіркову систему класифікації, але єгипетські п’ять зірок – це не завжди ознака найвищої якості. Багато хто вважає, що реальна зірковість єгипетських готелів на одну-дві зірочки нижча, ніж вказано. Така ситуація склалася і через те, що на зірковість насамперед впливає не стільки якість, скільки кількість послуг.

 

Німеччина

Німці мають право самі визначати ступінь зірковості готелю. Просто педантичним німцям і в голову не прийде дурити відвідувачів, дописуючи незаслужені зірки. Усі спираються на загальноприйняті правила встановлення зірковості, прописані до найдрібніших нюансів. Відповідність якості обслуговування готелів у Німеччині контролює дуже серйозна організація «Dehoga», яка не допускає потурань.

Якщо коротко характеризувати німецькі готелі, вийде так: туристичний готель – 1*, стандарт – 2*, комфорт – 3*, першокласне обслуговування – 4*, рівень класу люкс – 5*.

Єдиним розчаруванням для туристів у п’ятизірковому готелі Німеччини може стати відсутність басейну. Цей атрибут у них чомусь не вимагається. Але відсутність басейну – досить рідкісна річ. Так само для п’яти зірок не вважаються обов’язковими наявність косметичного центру і доглядальниць за дітьми.

Німецька готельна класифікація практично в усьому відповідає чеській.

 

Італія

Зорієнтуватися в італійських тонкощах готельної класифікації до кінця не можуть навіть туристичні фірми.

Причина такого розмаїття у тому, що готельний бізнес не має централізованого управління, а залежить від вказівок регіональних підрозділів, яких існує 20. Можна сказати, що в кожному готелі Італії свої мірки.

У багатьох готелях зірочки висять просто для краси і абсолютно не відповідають рівню обслуговування.

Для прикладу, у Сардинії та деяких інших регіонах кожен готель заробляє бали, підрахунок яких забезпечує той чи інший рівень зірковості.

У більшості регіонів система визначення зірковості досить зрозуміла. Оскільки від готелів вимагається сплачувати додатковий податок за кожну зірочку, багато готелів можуть бути чотиризірковими, хоча на вивісках значаться усього дві зірочки.

 

Франція

Досить недавно у Франції з’явилися п’ятизіркові готелі. До того ж, французи обмежувалися чотиризірковою класифікацією, причому 4* відповідали найвищому класу. Зараз французькі готелі можна умовно розділити на наступні категорії: 1* – мінімум зручностей, умови не для відпочинку, а для тимчасового перебування. 2* – для тих, хто економить. Наявні душова кабіна, санвузол, сніданок.  3 * – середній рівень обслуговування, який передбачає наявність кафе і WI-FI. Окрім душових кабін, можна поніжитися у ванній і скористатися феном. 4* – готелі для відпочинку. Висока якість обслуговування, плюс – наявність басейну і сауни. 5* – досконалий сервіс, який пропонує відвідувачам усе, чого забажає душа.

 

Іспанія

Рівень зірковості іспанських готелів суворо контролюється державними органами. Невідповідність готелю кількості зірок може призвести до його закриття. При цьому система оцінювання якості схожа на італійську і має свої нюанси залежно від регіону.

Про рівень готелю в Іспанії свідчить не тільки кількість зірок, але і клас нерухомості.

Для прикладу, під назвою refugios може знаходитися костел.

Fondas – невеликі за розміром готелі переважно для сімейного відпочинку, де передбачене харчування, хоча, звісно, далеко не на рівні «Все включено».

Pensiones – готель сільського типу, або такий, що отримав нижчий від очікуваного рівень.

Paradores – найдорожчі готелі, часто розташовані у будівлях, які мають історичну цінність.

 

Ознаки зірковості

Якщо підбити загальні підсумки, можна визначити наступні характеристики зірковості:

1* Мінімум послуг. Усе, що потрібно для ночівлі. Можете розраховувати на наявність шафи, ліжка, тумби і стільця. У ванній знайдете рушник і мило. Постіль і рушники міняються в середньому двічі на тиждень, залежно від того, скільки гостей побувало у номері. Швидше за все, в однозіркових номерах, або хоча б у холі знайдуться телевізор і стаціонарний телефон.

2* Практично те ж, що і перший варіант, але заміна білизни і рушників відбувається частіше. Можуть бути бар і ліфт.

3* У кожному номері повинні бути ванна кімната і туалет. Також тут вища ймовірність побачити столик, підставку для багажу, вішаки, більше засобів для догляду у ванній кімнаті та інші нюанси.

Номери оснащені телевізорами і все більше тризіркових готелів забезпечують таку розкіш, як кондиціонер. На території таких готелів, якщо їхні власники добросовісні, можуть бути ресторани, зали для проведення семінарів, спа-салон, косметичний центр та інше.

4* Прибирання номерів відбувається щодня і навіть по два рази. Щоденно замінюють постільну білизну і ванні приналежності. Передбачена пральня для самостійного користування. Номери забезпечені усіма необхідними засобами гігієни, косметикою, фенами. У наявності – кондиціонер, напої, сейф для зберігання цінних речей та інше.

5* Такі готелі належать до найвищого рівня. Окрім переваг, які є в чотиризіркових готелях, п’ятизіркові обіцяють наявність супутникового телебачення. Цілодобово забезпечуються послуги швейцара і доставки багажу. Є паркова, конференц-зали. Готелі такого рівня можуть похвалитися особливими перевагами і послугами, такими, як велика кількість басейнів, закриті басейни для приватного перебування, постійна прислуга, поля для гольфу та багато іншого. 

^ Наверх