СТАТТІ

Дизайнерська дитяча мода набирає обертів

Дизайнерська дитяча мода набирає обертів

На сьогодні майже всі бренди зі світовим ім’ям обзавелися лінійками одягу для немовлят, дітей і підлітків – пише vesti-ukr.com.

Першопрохідцем був Dior, який більше ніж півстоліття тому запустив лінію Baby Dior. Хоча реальний інтерес до неї з’явився лише в 2000-х, тоді ж стали одягати дітей і Dolce & Gabbana. Пізніше для «Кідс» стали шити Marc Jacobs, Gautier, Fendi, Lanvin, Kenzo, Dsquared2, Gucci, Stella McCartney. Але останні кілька років – новий виток інтересу до маленьких клієнтів.

З 2016-му Karl Lagerfeld одягнув як новонароджених, так і підлітків у своєму улюбленому рок-н-рольному стилі. І Balmain вирішив: досить малечі нудьгувати в бутиках, адже клієнтами можуть бути цілі сім’ї. Їхні вбрання – маленькі копії дорослих хітів: куртки кавалеристів з вишивкою, білі смокінги, лакове взуття. Але і ціни не дитячі: від €190 за футболку з принтом до €5,5 тисячі за сукенку з вишивкою.

Минулої весни Givenchy презентував дебютну дитячу колекцію, ціни на яку стартують більш «скромно» – від €80. Потихеньку і в Україні наростає інтерес до дитячої моди. Минулої осені Андре Тан, у якого підростає дворічна донечка, презентував колекцію для найменшеньких: комплект на виписку вартує 2700 грн, а комбінезон із фраком –945 грн.

В Україні це – збитковий бізнес

Про те, що нашим дизайнерам уже є що показати дитячого, свідчить і той факт, що в столиці за місяць пройшло два великих покази – Junior Fashion Week і Fashion Show у рамках виставки Baby Expo.

«На Заході дитячі колекції добре продаються, а у нас це збитковий бізнес, – каже дизайнер Ольга Речицька, чиї наряди продаються під маркою Leggero Pennino. – Якби це був мій єдиний дохід, я би цим не займалася. Після показів до мене підходили і поляки, і турки – хвалили, але не готові ставити на потік сукні, дорогі за собівартістю».

Дизайнер Тетяна Васіна також каже: «У кого є гроші, купують речі за кордоном, інші не готові платити 5 тисяч за дитяче плаття від українських брендів. Хоча дитячий одяг із самого початку не може бути дешевим: до нього є низка вимог. Тканини повинні бути натуральними, гіпоалергенними, повітропроникними, вологостійкими. Є і свої особливості крою – щоб ніде не тиснуло, не кололо, не було дрібних деталей, враховувались особливості дитячої фігури».

Мікс непоєднуваного і спортглянець

Що стосується трендів, то, за словами дизайнерів, найголовніший – це Family Look. І якщо все починалося з течії Like Mother Like Daughter, коли сукні дівчаток були слайдами маминих, то тепер, за словами Наталії Бойко, авторки бренду Viani, модно, щоб в одному стилі була вся родина: «У колірній гамі домінують відтінки блакитного, червоного, фіолетового, пудри, м’яти, металевий блиск. З тканин у тренді – трикотаж, оксамит, екошкіра. З декору – мереживо, паєтки, нашивки і лого. Але при цьому, як і раніше, актуальні багатошаровість, мікс різних тканин і стилів: проста футболка під кюлоти, вишивка на куртці-косусі, спідниця із сітки під шкіряний бомбер».

За словами Ольги Речицької, мамам потрібно культивувати в дівчаток романтичний образ: «Звідси рюші, волани, шлейфи, легкі сукні ніжних тонів: чайної троянди, ніжно-блакитного, пастельного. Для активного проведення часу – укорочені топи і брючки під сліпони, легінси із завищеною талією, кофти оверсайз». Тетяна Васіна одним із трендів називає спортивний глянець – светри для фатинової спідниці або яскраво принтовані спортивні костюми, а як варіант на вихід – хвилясті сукні до підлоги.

^ Наверх